23-24

Heej. Nu ät det jul hemma, tänka sig vad tiden rinner iväg. Idag åkte jag till Ane och fick min julklapp av henne och en av hennes värdfamilj. Sen åkte jag hem, åt och såg på film. Vid 11 åkte jag ut med L, J, J och M. Vi sjöng till låtar och körde runt i L's bil. Sen åkte vi hem till J och hänge lite innan jag behövde åka hem. Men det var kul vi sprang runt bilen vid redlights och gjorde massa dumma grejer. Imorgon ska jag boka biljetten till Hawaii och göra svenska köttbullar. Min vsysters pojkvän är för övrigt här nu. Han kom direkt från Irak eller nått sånt för han är med i militären. Han ska fira jul med oss.. Eller kanske var det Pakistan han var i.. Aja sprolla! Igår åkte jag in till byn vid 12 för att äta lunch med tjejerna at village inn. Vi bytte även julklappar osv. Fick två rigar, två ssarbucks muggar, två starbucks kaffe och godis. Sen åkte jag hem, for ut och joggade sen kom min vmamma och hämtade mig och vi åkte in till en restaurang och jag var med på hennes tjejkväll som hon har varje torsdag. Det var kul att få träffa hennes vänner:)


Kommentera här: