BILDBOMB!

Resan till min värdfamilj började med att vi missade flyget. Det här är alltså den berömda frukosten som orsakade lite problem.

När jag kommit fram och allt var lungt så åkte vi nästa morgon till Flaming gorge.
Det är någon typ i canyon tror jag. Här lärde jag mig åka vattenskidor mm.
Testade på min första amerikanska cocacola medan jag jobbade på brännan.
Colan kanske inte smakar som hemma, lite mindre smak i amerikans cola måste jag säga. Men Tummen upp iaf!
Vi tog båten till wyoming där vi även passade på att tanka.
På morgonen och kvällarna åkte vi ut med den sötrre båten och fiskade.
Deras barnbarn följde också med, hon fiskade med gigantiska maskar! Självklart råkade jag säg att jag hatar maskar... hon tyckte det var kul att leka trycka-upp-maskar-i-fridas-ansikte-hela-kvällen, men det tyckte inte jag :(
Min värdpappa lärde inte bara mig att surfa utan också hunden.
Men allt slutar ibland inte så lyckligt
Tur att hunden gillar att bada =)
Jag blev lite smått kär i USA, allt är så fint och annorlunda.
Blev såklart lite båthäng, och lite chips, cola och kakor.
Sedan åkte vi hem!
Det var ungefär allt som hände under resan till Utah. Därför kommer givetvis några NY bilder!
Frida och Mizgin älskar frihetsgudinnan..
Jag älskar killar mer!
Hälsade på en känd kyrka i ny som jag dessvärre inte kommer ihåg namnet på.
Hälsade även på min älskade vän M&M.
Och även min allra bästa vän RÖDA HUND!
Såg vänners hus. WOW
Chinatown
Påkvällen blev det lite hotellhäng till sent på natten.
Hann också med att gå i Central park
Tyckte första One Way skylten var frän.
Såg platsen där world trade center stod.
Nä, nu får det vara nog. Imorgon ska jag upp tidigt eftersom det är min första skoldag. Blir spännande och se hur det slutar. :)

Kommentera här: