Okejokejokej.

Fick mitt avresedatum och det var den 16de augusti, men nu har jag bytt till den andra augusti istället.  Det känns kanon med tanke på att skolan börjar den 27de. Alltså får jag en lugn start och kanske kommer in lite i språket innan skolan börjar. Familjen jag ska bo hos sa nämligen att dom tyckter jag borde komma lite tidigare så jag hinner följa med dom till en sjö och åka lite vattenskidor osv innan vattnet blir kallt. Haha.. och jag som inte kan åka. Som det ser ut nu ska vi till Flaming Gorge Reservoir, Utah, och åka vattenskidor. Väldigt storslagen natur verkar det vara, så det blir spännande. Men som sagt man vet ju aldrig om det blir av eller ej.





Och en sak till.. jag undvek i min ansökan att säga att jag rider och nu visar det sig att min värdpappas föräldrar är ranchers och har hundratals kor och dussintals hästar. Och, och, och det bästa av allt är att när jag sa att jag rider svarade dom att värdpappans föräldrar ofta behöver hjälp med att samla in korna på hösten.. Så jag kaaaaanske får se hur det går till. Det skulle vara aaaas coolt iaf.

Det där med att ha låga förväntningar inför året verkar gå dåligt. Måste lugna mig nu och inse att allt inte kommer vara underbart.  Men jag antar att det är just nu i början jag är såhär. ;p


Kommentarer:

1 Miranda:

sv: Hej vad kul! Ja vi länkar :D

2 Isa:

Weey :D Min familj ska dra med mig på släkträff någonstans långt söderut i utah vid gränsen till Arizona. :D

3 fridaj:

då åker ju jag samtidigt som dig :D

4 Anonym:

hej :) det där inlägget lite längre ner där det står att du inte ska "gå om", kan du förklara det lite mer typ? :o skulle vara nice att inte behöva börja med 96orna!

5 Julia:

Vart ska du? :)

6 Johan:

Vackra bilder.

7 fridaj:

jaa verkligen, vi ses då ;)! fast vi lär ju träffas på informationsmötet också :D

8 Matilda:

SV: Perfekt! Då länkar jag tillbaka ;)

9 olivia:

jag hitta den ;)

10 Isabelle :):

Åh va mys! Jag åker också till USA 11/12 med Explorius! Länka?



Kraam!

11 Madde:

Asså fattaru hur jäääävla avis jag är på dig eller? :O Jag vill också att min värdfamilj/vän till familjen är ranchers, så jag också får hjälpa till med boskapen, my highest dream kind of ju :(

Vart i sverige bor du? :D

Haha, vill dom ha extra hjälp kan jag komma och hjälpa till också i höst (A)

12 Madde:

btw, länka? ;)

Kommentera här: