Mummms

Oj vad mycket som har hänt sen sist jag skrev. Som jag sa förut så tänkte jag åka med AFS, hade anmält mig å allt. Men sen fick jag ett gigantiskt mail där all info stod... och det visar sig att flygresna till och från värdlandet INTE ingår. Så då började jag tveka lite, eftersom att redan från början var AFS dyrast och om inte flygresan ingå då blir prisskillnaden så stor jämfört med dom andra organisationerna.

Därför har jag nu anmält mig till Explorius, Kanon! Har fått hem ett papper med lite kluriga frågor som jag ska ha med mig på intervjun som är om några veckor. Nu gäller det bara att hålla tummarna för att dom tycker jag är en mogen och bra utbytesstudent. Vill mer än gärna bli antagen! (= Såååå... Har några dagar till på mig att fundera vad jag ska svara på frågorna så att det blir mest ärligt. ;d

Känner att min blogg ser sjuuukt trisst ut därför tänkte jag lyxa till lite i det här inlägget med en söt liten bild[:

  Rätt gott?

Förresten vad kul att några har hittat hit!!!!

Kommentarer:

1 maja lundmark:

Jag har också anmält mig till explorius och blivit antagen ! :D mina föräldrar har dock inte bestämt sig :/

2 Victoria:

Hej! Jag ska också förhoppningsvis iväg till USA 11/12, ska vi länka? Länkar dig! Kram

3 André K:

Hei, nå har jeg lenket deg :) Bare å lenke meg tilbake også :D

4 Sanna:

Ja visst :D Länkar dig nu!

5 bella:

heej :D har länkat dig nu :D

6 moster:

FRIDA,ÅK INTE, kommer sakna diiiiiig :(

7 tessan:

usch, vidrigt att käka en sån där.. :( haha

8 josefine:

Ja samma här känns som att alla är från södra Sverige :) ja självklart kan vi länka lägger till dig nu :D

Kommentera här: