Mamma, redan?

Har fått melj från Explorius att jag måste bli klar med ansökningen innan jul, vilket känns lagomt kul när jag inte ens börjat på den;D Eller jo, lite. Igår var jag på hälsoundersökning, haha och då hände en rätt så rolig sak. Man måste ju ta vissa tester, och ett test är graviditetstest, och det visade sig vara POSITIVT! Jag fick panik och bah, neeej! hhaha, fast sen tog dom en ny sticka och den visade nagativt... Jag hoppas det dröjer lite längre tills jag blir mamma. (:

Tbc testet står på schemat så innan veckan är slut ska jag nog ha tagit det också.



Kommentarer:

1 gudmor'n:

THATS NICE LIL'MAMA <3

2 Matilda:

oj så sent du börjar! Har du inte typ panik? hehe. Nä men säg till om jag kan typ hjälpa på nåt sätt, det låter jobbigt ;) good luck

3 ewelina:

Har frågestund i min blogg, passa på att fråga något vetja :D



ja jag fick mail om att min skulle in på tisdag, lite smått panik! haha :P ska du önska delstat? :)

4 Matilda:

SV: Va bra! :) Jo, jag är klar med i princip allt... men man måste ju ta sista sprutan om några månader också. Det är typ det enda.

Usch jag blir fett taggad! haha

5 Matilda:

SV: Och för att svara på din andra kommentar... man måste Hepatit B 1 och 2, plus TBC skin test... :P

vänta, vilken organisation åker du med?

6 Matilda:

SV: Explorius, ja det var väl det jag trodde ;)

Jaaa, asså du kan ju ha tagit de, vad vet jag liksom? hahah :D Men skrev inte Pierre det i e-mailet han skickade?

Bra att TBC är under process ;)

7 Matilda:

Förlåt! Det är inte meningen att förvirra dig. Pierre är den på Explorius som typ fixar med alla papper och sånt, om du förstår?

Jaaa, jag har ICES :D Dd?

8 Linda:

Hej! Ska också åka till USA nästa år och det skulle vara jättekul att följa dig också! Nåt emot att länka? Blir så mycket lättare att hålla koll på alla då :)

Kommentera här: